ivm de griffels

Voor al u vragen en opmerkingen
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

ivm de griffels

vr jan 06, 2017 8:01 pm

Ik vraag het hier maar even omdat ik dit niet tussen de berichten van de wedstrijd zelf wou gooien :) .

Ik zat net te denken dat de griffeluitreiking op langere termijn wel eens een beetje oneerlijk zou kunnen worden.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een prachtig idee en het is een goede motivatie om aan wedstrijden mee te doen! :D
Maar stel: na twee jaar is er één persoon die bijvoorbeeld al acht keer gewonnen is en een gouden griffel heeft. Een nieuw lid kom erbij en gaat actief meedoen met de wedstrijden. Voor dat lid wordt het dan wel erg moeilijk om ooit de eerste persoon in te halen, aangezien ik veronderstel dat die ondertussen ook nog af en toe een wedstrijd zal winnen.

Geen idee of je hier wat aan hebt en eerlijk gezegd kan ik zelf niet zo snel een goede, alternatieve "puntentelling" uitvinden. En het zal pas over een behoorlijke tijd een rol gaan spelen, aangezien we nu nog allemaal min of meer op hetzelfde moment gestart zijn :P .
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

Re: ivm de griffels

vr jan 06, 2017 11:23 pm

Ja, dat bedacht ik me laatst ook al, al was dat meer in de trant wat doe je als het "gelijkspel" is :')
Als jouw geschetste scenario zou gebeuren, dan komt er misschien een extra griffel/titel voor mensen die net starten. Of ik maak hem alleen voor de winnaar... In elk geval scherp opgemerkt en iets om over na te denken. Dankjewel!
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

Re: ivm de griffels

za jan 07, 2017 3:33 pm

Geen probleem. Ik kwam erop omdat ik zo bij was dat er nieuwe leden waren bijgekomen :D .
En het gelijkspel: misschien aan de meest recente winnaar een griffel geven? Dan heeft die persoon zijn "beloning" en heeft de vorige houder van de griffel een motivatie om de volgende keer extra zijn best te doen xD .

Terug naar “Vragen & Feedback”