Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
Capt Harlock
Forum Grootmeester
Vulpen
Beheer:

Re: Chatbox

ma jan 30, 2017 11:28 am

Hallo allemaal

Ik was een tijdje afwezig door nieuw werk waar ik mijn draai een beetje kwijt was. Gelukkig is alles nu weer een beetje op de rails en, zat ik vanochtend te luisteren naar sakura. Dat is een japans nummer endat bracht me meteen terug naar mijn lange verhaal op OV. alles werd me weer duidelijk over dat verhaal en ik ga me daar weer met volle overgave op storten.

Dus binnenkort komt mijn oude verhaal hier weer tot leven. Gelukkig ben ik daar al heel ver in haha.
Nellineke
Vulpen
Beheer:

wo feb 01, 2017 8:15 pm

Na een hele lange tentamenweek waarin ik geen tijd had om te schrijven of op de site te kijken, vandaag eindelijk weer een beetje bij. Nu weer bezig met een verhaalconcept voor een lang verhaal. Daar zit al heel veel tijd in en ik ben nog niet eens begonnen met de eerste zinnen! (Ik heb op een of andere manier altijd een beetje angst voor een leeg papier of word-document, compleet irreëel natuurlijk) Dus daar ben ik momenteel het meest mee bezig. Dat is ook meteen de reden dat ik niet veel zal posten voorlopig, maar ik probeer hier alles wel een beetje bij te houden! ;)
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

di feb 14, 2017 8:41 pm

De winterwedstrijd is afgelopen en je kunt nu stemmen. Ook als je niet mee hebt gedaan mag je een stem uitbrengen. :) Ik kan alvast zeggen dat alle verhalen weer erg leuk zijn *hint*
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

wo feb 15, 2017 6:46 pm

Hoelang heb ik nog om te de inzendingen te lezen? Want ik ben half-en-half wel van plan mee te stemmen, maar ik moet eerst nog ergens een gaatje vinden om alles te lezen xD .
A reader lives a thousand lives before he dies.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

wo feb 15, 2017 7:57 pm

Ik heb zondag de deadline staan, red je dat? Het zijn 4 inzendingen :)
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

do feb 16, 2017 4:30 pm

Haha ja zeker, misschien dat ik vanavond al lees, anders sowieso morgen :) .
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

vr feb 17, 2017 2:46 pm

Zijn er nog mensen die niet meer op Online Verhalen geraken? Ik kan nu al een dag of drie de site niet openen, en ik vroeg me af of het aan mijn computer of aan de server ligt :P .
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

za feb 18, 2017 8:44 am

Het ligt zeker niet aan jou, bij mij doet 'ie het ook al een paar dagen niet meer :(
En ik had nou net de hele eerste pagina van Fantasie volgespamd met meer dan 20 verhalen :lol:
Rivieren veranderen van richting door de generaties heen; uiteindelijk storten alle bruggen in.
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

za feb 18, 2017 1:13 pm

Ahja ok :P .
En haha ja ik dacht al, wat is dat hier?! Had jij die verhalen al een tijdje liggen of schrijf jij gewoon zo snel als het licht xD ? Want het waren er veeeeeel. ;)
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

za feb 18, 2017 3:34 pm

Eigenlijk schreef ik wel zo snel als het licht ja :lol: Volgens mij heb ik die 20 verhalen in één week gedaan. Zeg ervan wat je wil ;)
Rivieren veranderen van richting door de generaties heen; uiteindelijk storten alle bruggen in.

Terug naar “Chatbox”