Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
nurias
Columnist
Beheer:

Re: Chatbox

wo jan 11, 2017 8:41 pm

beetje pijn nog @Maaike het begint ook stijf te worden en dan het gips, jeuk!

Gelukkig niet blauw..

Net mij eigen gewassen, mijn man geholpen met haren wassen. Ja, wel goed voor je relatie hahahaha
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

do jan 12, 2017 7:55 pm

Haha, ik deel je pijn. Met drie gebroken armen op m'n naam, ken ik het leed. Toen mijn ellenboog gebroken was, was hij daarna ook stijf. Dusdanig dat ik hem niet meer kon strekken, maar door touwtje te springen is het gelukkig helemaal goed gekomen. Misschien helpt zoiets ook bij jou ;)
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

zo jan 15, 2017 11:03 am

vandaag een aantal al geschreven verhalen plaatsen, moest alleen wat dingen aanpassen wat wel lukt met mijn linker niet schrijfhand en een vinger

zittend aan de eettafel met mijn man ook achter een laptop, kids vermaken zich prima voor hun zelf of samen

donderdag moet ik op controle afspraak, spannend
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

zo jan 15, 2017 4:20 pm

Word je al handig in met links alles te doen? :P

De winterwedstrijd staat online. Wie doet er mee? :)
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
Khoridai
Potlood
Beheer:

zo jan 15, 2017 5:13 pm

Misschien dat ik eens een pogin waag. Al wordt mjjn aandacht behoorlijk op geëist door Scruuge en de .....
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

zo jan 15, 2017 6:32 pm

Ik ben zeker weer van de partij! Ik had al een half-afgemaakt verhaal klaarliggen met de naam "Altijd winter", waarin de winter zowel letterlijk als symbolisch is. Alleen nog even afmaken (en in de 2000 woorden proppen) en dan kan het geplaatst worden! :lol:
Edit: en ik heb eindelijk een geschikte avatar weten te vinden :D
Rivieren veranderen van richting door de generaties heen; uiteindelijk storten alle bruggen in.
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

zo jan 15, 2017 7:17 pm

Is dat Kvothe? O.o Of iemand anders :D?
A reader lives a thousand lives before he dies.
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

zo jan 15, 2017 7:25 pm

Ja dat is Kvothe goed gezien! Ik heb dit plaatje ook als achtergrond op mijn laptop!
Ik neem aan dat je de boeken ook gelezen hebt dan? Patrick Rothfuss is helemaal mijn favoriet (samen met Brandon Sanderson uiteraard)! :lol: :lol: :lol:
* En ik kan dus ook echt niet wachten tot het derde boek :oops: *
Rivieren veranderen van richting door de generaties heen; uiteindelijk storten alle bruggen in.
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

ma jan 16, 2017 4:05 pm

Haha, ik dacht al, met dat rode haar en die luit op z'n rug :3 .
En yep, ik heb de boeken gelezen, maar het is wel al een behoorlijke tijd geleden. Ik weet geloof ik de verschillende gebeurtenissen wel nog, maar de volgorde... :lol:
Jaaaaaaaaa, het derde boek... Dat duurt nu al zolang, *snif* , ik hoop echt dat het snel uitkomt (en dat ik het dan ook doorheb dat het er is xD).
Mijn favoriete schrijver is momenteel Richard Schwartz, van de Askir-serie :3 . Daarvoor was het Patrick Rothfuss en dáárvoor Markus Heitz.
A reader lives a thousand lives before he dies.
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

di jan 17, 2017 1:05 pm

Het zijn ook gewoon zo'n geniale boeken. Iedereen ga ze lezen: Kingkiller Chronicle van Patrick Rothfuss!
Ik kijk ongeveer eens per twee weken op "het net" om te checken of er nog updates zijn. Als ik er aan denk zal ik het misschien even laten weten.
Op 't moment ben ik bezig met de Stormlight Archive van Brandon Sanderson. Zijn nu twee boeken van +/- 1300 pagina's elk. Ik ben bij boek 2, en het is ook echt een fantastische epische serie. Must-read voor alle fantasy fans :lol: (En Brandon schrijft heel snel; hij is nu al weer bezig met z'n 3e draft van boek 3!)

Terug naar “Chatbox”