Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

Re: Chatbox

vr jan 06, 2017 12:48 pm

Goed bezig! Ik kijk naar beide verhalen uit :D
Ik wil vandaag eens gaan zitten voor een van m'n verhalenkrabbels. Ik had anderhalf kantje geschreven wat ik laatst weer eens tegenkwam en ben nu op zoek naar het ontbrekende eind en de rode draad :') maar volgens mij heeft het wel potentie om wat langer te worden als een kort verhaal, maar geen groot verhaal bestaande uit tientallen pagina's. Tijd dus voor een brainstorm sessie.
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
Capt Harlock
Forum Grootmeester
Vulpen
Beheer:

vr jan 06, 2017 2:04 pm

Is dat lange verhaal eigenlijk al af waarmee je op OV bezig was?
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

vr jan 06, 2017 4:19 pm

Yes, al sinds de zomer van vorig jaar. Ik moet eigenlijk eens beginnen met de herschrijfronde.
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

za jan 07, 2017 10:29 am

Zeg, hoe werkt die wedstrijd eigenlijk precies? Gaan we stemmen of wat...?
Rivieren veranderen van richting door de generaties heen; uiteindelijk storten alle bruggen in.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

za jan 07, 2017 10:58 am

Ja, zodra de deadline verstreken is kunnen we stemmen. Ik maak dan een poll aan en dan kun je de verhalen lezen en een stem uitbrengen. Daarnaast is het de bedoeling dat je bij alle verhalen kort toelicht wat je ervan vond. Een plus- en verbeterpunt zou heel fijn zijn. In het topic van de wedstrijd kondig ik het aan als het zover is. ;) Men kan vandaag in elk geval nog inzenden als zij willen.
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

za jan 07, 2017 11:17 am

Ah oké. Bedankt voor de opheldering. Hopelijk stuurt iedereen een verhaal in zodat we een mooie variatie hebben :D
Rivieren veranderen van richting door de generaties heen; uiteindelijk storten alle bruggen in.
nurias
Columnist
Beheer:

ma jan 09, 2017 2:45 pm

Goedemiddag iedereen

Eindelijk weer even online, al ik even niet zelf maar onze oudste dochter.

Helaas, door de gladheid ben ik gevallen afgelopen zaterdag en hierbij mijn rechter pols gebroken. Precies met schijfhand ook nog! Verder alleen een paar blauwe plekken. Was een beetje eigenwijs, moest nu eenmaal even wat hout halen om te drogen bij onze houtkachel.

Dus helaas even geen verhalen van mij de komende weken. Heb wel een hand en kan wel links zijn maar 100 % nee en alles gaat langzaam.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

ma jan 09, 2017 7:30 pm

Awh nee, Nurias! Wat vervelend! Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt =( Wat lief van je dochter om een berichtje namens jou te plaatsen. Beterschap en sterkte!
nurias
Columnist
Beheer:

wo jan 11, 2017 6:47 pm

hallo allemaal, tikkend met mijn linker niet schrijfhand en met een vinger, zucht!

wat een ramp zeg om een gebroken gebroken pols te hebben en ook nog rechts wat ik ook ben! Maar wordt wel handig met links, al duurt het tikken van dit bericht een eeuwigheid!

maar ja, gelukkig zijn ons dochters zo lief voor mama (ook mijn man). echt zo lief en hulpzaam, denk na genezing om nog een paar maanden met gips te lopen hahahahahahaha perfect!
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

wo jan 11, 2017 8:23 pm

Haha, dat zou een goeie zijn! :D Hoe gaat het verder met je pols? Geen pijn meer door het gips?

Terug naar “Chatbox”