Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

Re: Chatbox

za dec 10, 2016 4:18 pm

Wat goed dat je bezig bent een voedselbank en kledingwinkel op te zetten! :D

Zojuist mijn enige chocoladeletter aangebroken. Ik had een hele mooi P van Piet, maar er zit een D in >.> Volgens mij is de grapjespiet in de chocoladeletterfabriek bezig geweest.
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

zo dec 11, 2016 11:20 am

Vandaag hier een rustige dag, achter mijn schrijfbureau gaan zitten met een kop thee en pindakoekjes. Kids deels binnen en buiten aan spelen, mijn man bezig in de tuin.

Ja wilde iets doen voor deze groep mensen, wij hebben het ook niet breed en weet hoe het is om in armoede te leven maar dat geeft denk ik wel het zetje om iets te doen.
Capt Harlock
Forum Grootmeester
Vulpen
Beheer:

zo dec 11, 2016 12:30 pm

Das een mooi en nobel idee Nurias, zeker nu zo met de naderende kerst.

Hoe krijg jij het toch altijd voor mekaar om zoveel te schrijven?
nurias
Columnist
Beheer:

zo dec 11, 2016 12:53 pm

Heb al heel veel verhalen op papier staan, mappen vol! Alle met de pen en zelfs potlood geschreven.

Als ik even tijd heb voor mezelf dan deze verhalen lezen en besluiten welke erop te zetten. Bij plaatsen na kijken en dan overtikken.

Ook staat er al een deel online bij een andere forum.
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

zo dec 11, 2016 7:06 pm

Eeeh ik wou dat ik zo snel kon schrijven als jij dat doet xD , dan zou Schimmenjager (mijn "groot" verhaal) al voor meer dan de helft op papier staan... Hahaha met mijn huidige tempo heb ik nog enkele jaren voor de boeg :P .
A reader lives a thousand lives before he dies.
nurias
Columnist
Beheer:

do dec 15, 2016 7:02 pm

Avond mede schrijvers, hoe is het met iedereen?

Druk of rustig, met een pen of privé.

Hier elke dag een puzzel maken, tussen gezin, werk, hobby's en activiteiten kids en ons zelf, voor mezelf mijn eigen voedselbankje en kledenwinkeltje.

Maar elke dag lukt het mij om deze puzzel te maken, mijn puzzel bestaat nu uit 11 stukjes die elke dag weer anders is als plaatje en uit elkaar ligt. Bezig bijtje dat ben ik wel, maar dat hoort wel bij me.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

do dec 15, 2016 8:20 pm

Een beetje druk op het werk met de vakantie voor de deur. Maar privé gaat lekker z'n gangetje met een stapel boeken :) Mijn pen ga ik binnenkort weer in beweging zetten, er zweven allerlei leuke ideeën in mijn hoofd ^_^

Wat is dat voor puzzel die altijd anders is? Klinkt als een leuke uitdaging!
nurias
Columnist
Beheer:

zo dec 18, 2016 12:11 pm

Maaike schreef:Een beetje druk op het werk met de vakantie voor de deur. Maar privé gaat lekker z'n gangetje met een stapel boeken :) Mijn pen ga ik binnenkort weer in beweging zetten, er zweven allerlei leuke ideeën in mijn hoofd ^_^

Wat is dat voor puzzel die altijd anders is? Klinkt als een leuke uitdaging!
Puzzelstukjes die veranderen dagelijks, gezin, werk, hobby's en activiteiten kids en ons zelf, voor mezelf mijn eigen voedselbankje en kledenwinkeltje, dan de agenda's ook van mijn man, mij, gezin. Maar puzzelstukjes diverse financieel.

De puzzel maken wij om zo de dag goed te verlopen. Al wil nog wel eens een puzzelstukje kwijt raken waardoor een chaos ontstaat of het puzzelstukje past niet meer om moeten we deze bijknippen.

--

Vandaag op de bank kropen met mijn laptop om aan verhalen te werken. Hier een gezellige kerstsfeer en houtkachel brandt, mijn man ook op de bank met de laptop iets doen :?: weet niet wat en onze meiden alle bezig met iets bezig. Knutselen, buiten bezig, papa en mama lastig vallen, mopperen, vooral op ons ouders of gewoon ook simpel een boek lezen.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

zo dec 18, 2016 12:28 pm

Oh haha ik dacht aan een magische legpuzzel.

Ben benieuwd naar de vervolgen van je verhalen, Nurias.
nurias
Columnist
Beheer:

zo dec 18, 2016 12:31 pm

Ben ook benieuwd naar de vervolgen van je verhalen, Maaike :D

Terug naar “Chatbox”