Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
Capt Harlock
Forum Grootmeester
Vulpen
Beheer:

Re: Chatbox

ma dec 30, 2019 7:58 pm

Hallo allemaal

Heel lang geleden dat ik iets geplaatst heb.

Helaas wordt onze site overspoeld met spam, hier is lastig tegen op te treden maar ze plaatsen slechts enkel berichten. Ze komen niet aan je gegevens.

Nu is mij verteld dat de enkele die actief zijn hierdoor hun gegevens willen verwijderen. Dit is spijtig en heeft mij tot het volgende besluit doen komen.

Per 31 januari gaat het forum offline. Je hebt nog een maand om je verhalen te saven of een ander alternatief te bedenken om samen verhalen te delen.

Gr
Reinder
nurias
Columnist
Beheer:

ma dec 30, 2019 8:03 pm

Capt Harlock schreef:
ma dec 30, 2019 7:58 pm
Hallo allemaal

Heel lang geleden dat ik iets geplaatst heb.

Helaas wordt onze site overspoeld met spam, hier is lastig tegen op te treden maar ze plaatsen slechts enkel berichten. Ze komen niet aan je gegevens.

Nu is mij verteld dat de enkele die actief zijn hierdoor hun gegevens willen verwijderen. Dit is spijtig en heeft mij tot het volgende besluit doen komen.

Per 31 januari gaat het forum offline. Je hebt nog een maand om je verhalen te saven of een ander alternatief te bedenken om samen verhalen te delen.

Gr
Reinder
Hallo, begrijpelijk maar jammer :( Ik wilde niet weg vond alleen de spam zeer vervelend en was even bang voor mijn gegevens.

Dit forum was de enige plek waar ik een plekje had gevonden voor mijn verhalen. Had nu ook weer tijd om verhalen te plaatsen. Waar moet ik nu heen?

Verdrietig het nieuwe jaar in.. zucht. Sorry zo voel ik me nu.

Groetjes
Capt Harlock
Forum Grootmeester
Vulpen
Beheer:

di dec 31, 2019 6:14 am

Ik heb het domein voorlopig nog, als er toch animo is dan kunnen we opzich wel verder hoor.

Dr spam is vervelend maar het is geen risico voor je gegevens.
Nellineke
Vulpen
Beheer:

vr jan 03, 2020 8:46 pm

nurias schreef:
Hallo, begrijpelijk maar jammer :( Ik wilde niet weg vond alleen de spam zeer vervelend en was even bang voor mijn gegevens.

Dit forum was de enige plek waar ik een plekje had gevonden voor mijn verhalen. Had nu ook weer tijd om verhalen te plaatsen. Waar moet ik nu heen?

Groetjes
Zo voel ik me ook wel, Nuria! Dit forum was voor mij ook de enige plek waar ik mijn verhalen kon én wilde delen. Vooral om de eerlijke feedback die er altijd op verhalen wordt gegeven. Dat zou ik zeker gaan missen!
nurias
Columnist
Beheer:

za jan 04, 2020 8:55 am

Nellineke schreef:
vr jan 03, 2020 8:46 pm
nurias schreef:

Groetjes
Zo voel ik me ook wel, Nuria! Dit forum was voor mij ook de enige plek waar ik mijn verhalen kon én wilde delen. Vooral om de eerlijke feedback die er altijd op verhalen wordt gegeven. Dat zou ik zeker gaan missen!
Las bij Capt Harlock dat er nog hoop is dus blijf ook mijn verhalen hier plaatsen en reageren :)

Vandaag weer verder met mijn verhalen, ernaast beetje rommelen in huis, kids bezighouden, puzzelen en verder kijken ik wel. Fijn weekend en groetjes
Libelle
Kroontjespen
Beheer:

zo jan 05, 2020 6:31 pm

Is zeker jammer, vind ook de spam erg vervelend en was ook bang voor mijn gegevens, vraag me af wat dan het doel is van al die virtuele troep. Ik hoop dat ik mijn verhalen kwijt kan in mijn schrijfgroepje dat binnenkort van start zal gaan, maar het is allemaal hog erg pril.
Mijn verstand breng mij van A naar B, mijn verbeelding voert mij overal.
Libelle
Kroontjespen
Beheer:

zo jan 05, 2020 6:37 pm

Wat me ook opvalt is dat het aantal actieve leden gering is, terwijl het ledenaantal sterk is gegroeid. Heel erg jammer dat het zo moet lopen. Ik zal de feedback missen en de verhalen van de medeschrijvers.
Capt Harlock
Forum Grootmeester
Vulpen
Beheer:

ma jan 06, 2020 5:43 am

Dames we kunnen de boel nog wel even draaiende houden hoor.

Zal eens een grote schoonmaak doen van leden
Libelle
Kroontjespen
Beheer:

ma jan 06, 2020 11:21 am

Ik heb geen ICT kennis, maar is een goede spamfilter met de vraag: Ik ben geen robot een goeie? Of te duur?
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

wo jan 08, 2020 8:05 pm

Misschien, ik weet niet hoe slim ze zijn met vinkjes zetten. Het is momenteel wel even rustiger met bots die berichten plaatsen geloof ik.
It always seems impossible until it's done. Keep writing!

Terug naar “Chatbox”