Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
nurias
Columnist
Beheer:

Re: Chatbox

do dec 27, 2018 10:49 am

Hallo allemaal, hoe is het met iedereen en fijne kerstdagen gehad.

Hier geweldige en leuke dagen gehad, kerst zijn toch de mooiste dagen van jaar. We zijn een weekje in een vakantiehuisje van Landal gekropen om vanuit daaruit zoals gisteren en vandaag naar familie te gaan. Eerste kerstdag gewoon alleen ons, rustige dag met kerstontbijt, koffie en limonade met kerstcadeaus en later gesteengrild.

Helaas weinig online geweest afgelopen weken, te druk met van alles.. maar wel een beetje kunnen werken aan mijn verhalen.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

do dec 27, 2018 8:12 pm

Ja, heerlijke kerst gehad maar hij was helaas ook zo voorbij :O Jouw kerst klinkt heel gezellig :) Ik heb het ook met de familie rond de boom doorgebracht.

Met welke verhalen ben je op dit moment bezig?
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

vr dec 28, 2018 12:29 pm

Hallo Maaike, met alle verhalen :)

Maar vooral Zwevend in de ruimte en Infiltreren

Ook bezig met een verhaal, geschreven naar een krantenartikel dat onlangs is verschenen.
Nellineke
Vulpen
Beheer:

vr dec 28, 2018 1:08 pm

Wij hebben kerst gewoon met de familie gevierd, gezellig met elkaar gegeten en spelletjes gedaan. Ondanks dat ik zelf al ongeveer twee weken ziek ben, toch hele gezellige kerst gehad, maar niet veel puf om aan m'n verhalen te werken. Hopelijk komt dat volgende week weer!
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

zo apr 14, 2019 7:12 pm

Pfew het is al even geleden dat hier een berichtje is geplaatst :O Hoe gaat het met jullie?

Ik ben onlangs weer in 'het grote schrijf-doe-boek' begonnen in de hoop weer een schrijfritme op te bouwen. Hoewel ik er niet elke dag een opdracht uitmaak, ben ik nu en hele leuke tegengekomen. Uit tijdschriften moet je koppen, tekstjes en plaatjes knippen die je aanspreken. Vervolgens moet je daar setjes van maken en een half uur schrijven over het onderwerp dat daaruit ontstaat. Het is verbazend hoeveel je zelfs uit een eenvoudig tijdschrift als boodschappen kunt halen. Ik ga iets proberen met 'planet proof', 'held van de maand' en 'burgermaker' (en nee die laatste lees ik niet als hamburgermaker... :P ).

Knippen jullie wel eens ideeën bij elkaar voor verhalen?
Nellineke
Vulpen
Beheer:

di apr 16, 2019 7:40 pm

Nog nooit geprobeerd, m aar het klinkt geweldig! Toch maar eens gaan doen, denk ik, levert vast inspiratie op!
Op het moment erg druk met opdrachten voor school, dus helaas heeeel weinig tijd over om te schrijven. Na deze week zou het weer eens moeten lukken..
nurias
Columnist
Beheer:

ma apr 22, 2019 7:32 am

Hallo allemaal, even ook een heel tijd geleden een beetje druk gehad.

Jammer van al die spam hier, durfde ook niets te plaatsen.

Leuk idee maar nog nooit geprobeerd. Ben nu druk bezig met mijn eigen verhalen nog te doen wat al een moeite is met mijn drukke leven. Maar gaat goed komen :)

Groetjes
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

ma apr 22, 2019 11:13 am

@Nellineke, ja het is erg inspirerend en grappig aan wat voor ideeën je komt. Hoe gaat het met je studie?
@Nurias, klopt, de laatste tijd zijn er veel spamaccounts actief. Je kunt gewoon blijven plaatsen, hoor. Zolang je maar niet op hun linkjes in de berichten klikt. Ik probeer ze steeds zo snel mogelijk te verwijderen. ;) Met welk verhaal ben je nu bezig?
nurias
Columnist
Beheer:

ma apr 22, 2019 4:41 pm

Bedankt voor het advies @Maaike

Tja welk verhaal, allemaal hahahaha
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

di apr 23, 2019 5:38 am

Haha Lol. Bij mij zouden al die personages bij elkaar het verhaal binnenlopen. :P

Terug naar “Chatbox”