Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
Nellineke
Vulpen
Beheer:

Re: Chatbox

do sep 13, 2018 4:21 pm

Het werkt voor mij het beste om aan het begin van de week een doel te stellen aan het aantal woorden dat ik die week wil schrijven. Dat zorgt ervoor dat ik in ieder geval gemotiveerd ben om dat doel te halen. Mijn streefdoel ligt rond de 1000-1500 woorden per week, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat lang niet altijd haal.
Sive Hiolair
Balpen
Beheer:

do sep 13, 2018 7:04 pm

Een grote periode ging het me niet om iets op te typen, maar de laatste tijd kriebelt het terug en de verhalen blijven maar rondspoken in men hoofd.
Ik had me voorgenomen om ongeveer 2000 in een week te schrijven, maar dat lijkt me nogal veel om te kunnen halen. Nuja, ik heb nu 1 vaste avond waarin ik kan schrijven. Zolang men dochtertje het toelaat.
Al doende leert men.
Jim Beta
Pen
Beheer:

do sep 13, 2018 7:27 pm

Ik heb tot nu toe geluk gehad, ik heb op drie dagen 8012 woorden geschreven maar het is dan ook mijn eerste verhaal ooit en dat zal er wel veel mee te maken hebben. Ik zie het wel moeilijker worden naargelang ik verder in het verhaal ga komen omdat ik het hoofdpersonage naar een land ga laten gaan waar ik enkel ben geweest toen ik nog zeer klein was. Het gaat dus niet makkelijker worden.
Libelle
Kroontjespen
Beheer:

vr sep 14, 2018 4:53 pm

Hoi Jim, Je bent heel aktief het gaat je lukken, dat weet ik zeker.
Misschien kun je iets over dat land lezen zodat het meer voor je leeft.
Mijn verstand breng mij van A naar B, mijn verbeelding voert mij overal.
Jim Beta
Pen
Beheer:

ma sep 17, 2018 5:01 am

Ik heb al onderzoek gedaan en in birmingham (ofzoiets) zijn vele musea en kastelen. Ik heb een kasteel nodig en heel misschien een musea maar ik weet nog niet zeker of ik het zich in een musea laat afspelen of ook in een ondergrondse kerker onder een kasteel. Hij zou er een object moeten bemachtigen en in een beveiligd musea gaat dat moeilijk worden.
Sive Hiolair
Balpen
Beheer:

vr nov 16, 2018 9:49 pm

Zijn er nog die het volgende probleem hebben:
Terwijl je bezig bent en geen tijd hebt om iets te schrijven dat je dan vol fantasie en zin om te schrijven zit?
Op het moment dat je dan wel tijd hebt dan heb je geen enkele zin om te schrijven en zit je dan de tijd te vullen nutteloze dingen terwijl je zou kunnen schrijven?
Al doende leert men.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

za nov 17, 2018 8:17 am

Ja, heel herkenbaar. En als je we dan eindelijk wel voor gaat zitten, weet je niet meer wat er nou zo geweldig was dat je wilde opschrijven >.>
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

zo nov 18, 2018 11:15 am

Idd heel herkenbaar

Ook dat ik maar nieuwe verhalen blijf schrijven terwijl ik de bestaande verhalen nog wil afmaken
Libelle
Kroontjespen
Beheer:

wo nov 21, 2018 6:04 pm

Daar sluit ik me bij aan, heel herkenbaar
Mijn verstand breng mij van A naar B, mijn verbeelding voert mij overal.
Sive Hiolair
Balpen
Beheer:

zo nov 25, 2018 8:31 am

Hah, ok, ik ben al blij dat ik er niet alleen last van heb. En toch blijft het jeuken om iets op te schrijven.
Al doende leert men.

Terug naar “Chatbox”