Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
Nayalina Nashan
Gouden griffel
Ganzenveer
Beheer:

Re: Chatbox

di jul 31, 2018 9:21 am

Omg, Nurias, nu ben ik jaloers O.O . Ik wil al langer eens naar de Scandinavische landen, maar mijn moeder wil niet en ik ben nog student, dusja... :lol:
Ik deze vakantie es naar de Hoge Veluwe en dan, als het weer wat meezit, met een vriendin een korte trektocht langs de Nederlandse kust. Ik ben van België btw, maar in Nederland lijken er stukken meer campings te zijn :lol:, dus gaan we ook voor de trektocht naar daar, haha.
A reader lives a thousand lives before he dies.
nurias
Columnist
Beheer:

vr aug 10, 2018 6:47 am

Goedemorgen allemaal

Sorry, sorry helaas helemaal vergeten om mijn verhaal in te dienen en moet het nog nakijken ook nog. Zucht :cry:

De laatste vakantiedagen waren zo heerlijk en nog volop genoten ervan. Echt heel veel gewandeld, maar ook gevaren en anders leuks ! Nu alles inpakken om richting huis te gaan, jammer. We willen blijven! Maar helaas we moeten naar huis.

Denk om mijn verhaal niet meer in te zenden, maar ga het wel neerzetten hier ergens op de website.

Groetjes

Nuria
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

za sep 01, 2018 7:05 am

Hebben jullie dat ook weleens? Dat je aan een nieuw schrijfproject wil beginnen, maar dat je niet weet wat. En dat je dan het idee hebt iets ouds nieuw leven in te blazen, maar dat al je oude werk niet die sparkle heeft om opgepakt te worden en je dus nog steeds geen letter op papier hebt gezet? Enig idee wat ik daarmee kan doen?
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

za sep 01, 2018 7:16 am

Maaike schreef:
za sep 01, 2018 7:05 am
Hebben jullie dat ook weleens? Dat je aan een nieuw schrijfproject wil beginnen, maar dat je niet weet wat. En dat je dan het idee hebt iets ouds nieuw leven in te blazen, maar dat al je oude werk niet die sparkle heeft om opgepakt te worden en je dus nog steeds geen letter op papier hebt gezet? Enig idee wat ik daarmee kan doen?
Ja heb dat wel eens ;)

Leg een stuk leeg papier neer, maak mijn hoofd leeg en schrijf dan een aantal woorden op die bij me opkomen. Van daaruit komt meestal wel een verhaal of niet hoofdstuk.

Heb nog stapels vol verhalen die eens een keer weer opgepakt kunnen worden :roll:
Sive Hiolair
Balpen
Beheer:

za sep 01, 2018 8:13 am

Meestal zit me hoofd wel vol verhalen die nog niet zijn opgeschreven. Voor mij is de gemakkelijkste manier om nieuwe verhalen te verzinnen muziek. Gewoon een groep opleggen en eventjes weg zijn van de wereld rondom. Of met de auto rijden en dan naar muziek luisteren maar iedereen heeft waarschijnlijk wel zijn eigen manieren.
Al doende leert men.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

za sep 01, 2018 12:15 pm

Ja, misschien moet ik het idee om iets ouds op te pakken, gewoon loslaten en een vel vol schrijven met iets compleet nieuws.
Libelle
Kroontjespen
Beheer:

za sep 01, 2018 4:02 pm

Ik heb mijn verhaal voor de schrijfopdracht een totaal ander plot gegeven dan ik in gedachten had. Maar ik brgrijp het fenomeen writersblock. Misschien moet je ook niet te kritisch zijn, beginnen, even laten bezinken, nog eens lezen en soms borrelt er dan een aardig idee op.
Mijn verstand breng mij van A naar B, mijn verbeelding voert mij overal.
Sive Hiolair
Balpen
Beheer:

wo sep 12, 2018 12:28 pm

Even een algemene vraag. hoeveel typen jullie gemiddeld in een week? of in een maand?
1 avondje in een week of meerdere keren?
Al doende leert men.
Libelle
Kroontjespen
Beheer:

wo sep 12, 2018 1:19 pm

Ik tik heel onregelmatig en af en toe maar wat.
Mijn verstand breng mij van A naar B, mijn verbeelding voert mij overal.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

wo sep 12, 2018 1:46 pm

Emh soms geen letter in weken/maanden en andere momenten kan ik de hele dag bezig zijn en woord of 2.000 op papier zetten (maar dan moet ik helemaal in het verhaal zitten en het juiste muziekje opzetten). Ik ben al blij als ik er 500 in een week haal :) Eigenlijk moet ik een vast schrijfmoment nemen, haha. Dan zou ik wel 500 woorden per keer aanhouden, gewoon omdat je dan in je verhaal zit.

Terug naar “Chatbox”