Chatbox

Hier kun je lekker chatten met elkaar
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

Re: Chatbox

do apr 13, 2017 7:10 pm

Eronder zitten is niet erg, hè :P soms gaat de regel "less is more" ook voor verhalen op ;) ben benieuwd naar je verhaal !
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

zo apr 23, 2017 6:05 pm

Hoihoi,

Klein vraagje. Ik heb een verhaal van ongeveer 6000 woorden. Volgens mij zou ik het dan eigenlijk niet onder de Oneshots moeten plaatsen, maar in de map Fantasie. Alleen is het echt meer bedoeld als kortverhaal om in één zitting gelezen te worden. Een lang kortverhaal dus. Ik wil het verhaal graag ook in één keer plaatsen, omdat het eigenlijk ook in één keer gelezen moet worden (dat is tenminste mijn bedoeling).
Dus: moet ik 'm nou onder Oneshots of Fantasie plaatsen? Maaike, ik kijk naar jou :lol:

PS: Ben nog niet begonnen aan mijn verhaal voor de schrijfwedstrijd, maar dat komt nog wel (hoop ik :?)
Rivieren veranderen van richting door de generaties heen; uiteindelijk storten alle bruggen in.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

zo apr 23, 2017 6:56 pm

Ik zou hem bij fantasie zetten en het geheel opdelen in korte stukken. Misschien red je het als je het in zes stukken opdeelt, let er in elk geval op dat ze niet te lang worden. Je kunt ze gewoon in één keer achter elkaar plaatsen. Als je het hele geheel in één keer plaatst, strikt dat alle lezers af, die hebben dan waarschijnlijk iets van: wow, lange tekst laat maar zitten. Dus als je het in korte delen knipt, ze in één keer plaatst is het verhaal nog steeds in één keer te lezen, maar voelt het behapbaard voor de lezer ;)

Ik moet ook nog met het verhaal beginnen, oops :P misschien nog een keer de datum verschuiven, mits er animo voor is :)
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

ma apr 24, 2017 12:53 pm

De datum verschuiven lijkt me persoonlijk erg aantrekkelijk. Misschien een week of twee.
Moeten de anderen echter wel even laten weten wat ze ervan vinden ;)
Rivieren veranderen van richting door de generaties heen; uiteindelijk storten alle bruggen in.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

di apr 25, 2017 7:35 pm

@Jochem ik heb de vraag voorgelegd bij de wedstrijd ;)
nurias
Columnist
Beheer:

vr apr 28, 2017 1:03 pm

Middag iedereen, ieder een fijne koningdag gehad en nog levend erna vandaag.

Hier een beetje brak ervan maar het was zeker super gezellig.
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

ma mei 01, 2017 7:31 pm

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Op OnlineVerhalen was ik bezig mijn lange verhaal/boek genaamd Naamloos te plaatsen. Dat kan nu natuurlijk jammer genoeg niet meer :(
Ik weet dat er enkele mensen waren die het verhaal volgden. Wie dat precies waren weet ik niet.
Daarom vraag ik: zou iemand erin geïnteresseerd zijn als ik Naamloos op deze site plaats? En zal ik dan ook rekening houden met nieuwe lezers (zou natuurlijk erg leuk zijn als die er zijn) door het weer in kleine stukjes te plaatsen? Ik heb het verhaal inmiddels helemaal afgerond, dus ik kan het anytime plaatsen.
Het bevat overigens wel wat 18+ stukjes.
MoensKatrien
Balpen
Beheer:

di mei 02, 2017 8:15 am

Jochem,

Ik was en ben nog steeds een van je volgers! Kijk er naar uit om het verhaal 'Naamloos' verder te lezen!
Ook op deze site blijf ik je volgen.
Iedere keer ben ik verbaasd hoeveel verhalen je plaatst.
Je post sneller dan ik kan lezen.
Helaas reageer ik zelden, door tijdsgebrek,
maar ik lees wel de verhalen die door iedereen op deze site geplaatst worden.
Of dat probeer ik tenminste!
JochemCommissaris
Ganzenveer
Beheer:

di mei 02, 2017 10:17 am

Is helemaal goed, dan begin ik met het verhaal hier te plaatsen! :lol:
Ik zal het verdelen in kleine stukken. Als ik aangekomen ben bij de plek waar we op OV waren gebleven, zal ik het oude tempo (een paar stukjes per week) hervatten.
Waarschuwing voor eventuele nieuwe lezers: het is een lang verhaal (50.000 woorden) ;)
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

di mei 02, 2017 11:33 am

Klinkt goed, Jochem! Als je die 50.000 woorden niet te snel plaatst (lees: In 1 week) ga ik proberen mee te lezen :)

Terug naar “Chatbox”