Vader Henk gaat winkelen

Weet je niet bij welk genre je verhaal past? plaats hem dan hier
nurias
Columnist
Beheer:

Re: Vader Henk gaat winkelen

vr jun 02, 2017 7:04 am

"En ik maar denken, word ik nu gek en alles in de verkeerde maat te hebben gepakt," verteld Daphne van wie de uitgekozen kleren die Henk had betaald en meegenomen. "Zag de wandelwagen, eerst dacht ik dat onze wandelwagen. Er lagen kleren erop, wat ik dacht, die mijn oudste dochter had uitgekomen zo nam deze mee. Tja, dan betalen en vreemd alles in maat 104 en 110 terwijl mijn dochter echt 116 had gepakt. Mijn jongste dochter haar roze laarzen lagen niet meer in het mandje en lag wel een vreemde jongens jas erin."
Henk kijkt Daphne aan met een rood gezicht en zucht, "mijn excuses."
"Wil wel alles overkopen, hoeveel heeft u betaald dan zal ik het pinnen bij de geldautomaat hier op de hoek." Verteld Daphne.
"274,10 euro," mompelt Henk.
Mildred zucht ook, "beetje vriendelijker Henk zijn. Wees blij dat ze alles over koopt voor het volle bedrag."
Als Daphne terugkomt geeft 280 euro aan Henk.
"Bedankt dat u het volle bedrag wilde betalen, een nieuwe koffie met iets erbij?" Vraagt Henk nu met een kleine lach.

Daphne neemt nog een koffie en gaat dan naar huis, Henk met Alex en Mildred gaan naar Henk zijn huis. Mildred zal vaker komen om te helpen en vooral met dingen die Henk nooit gedaan heeft van kleren kopen tot strijken.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

Re: Vader Henk gaat winkelen

vr jun 09, 2017 7:58 pm

Leuk vervolg weer :) En lief van Mildred dat ze zelf meer betaald.
It always seems impossible until it's done. Keep writing!

Terug naar “Diversen”