Slaven Prinses

Voor de nodige tranen en verdriet
nurias
Columnist
Beheer:

Re: Slaven Prinses

zo jul 15, 2018 1:51 pm

Goed geschreven verhaal, spannend en leest makkelijk ondanks de grote lappen tekst.

Mogelijk inderdaad meer witte ruimtes ertussen laten.

Ben benieuwt naar het vervolg
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

Re: Slaven Prinses

do jul 19, 2018 6:52 pm

Ik vind dat je een leuk verhaal hebt geschreven en ik ben benieuwd naar hoe het verder zal gaan.

Een tip: je personages mogen wat sterker zijn in hun gedrag. De koning mag best wat gevaarlijker zijn. Persoonlijk vind ik hem af en toe wat lieflijk overkomen. Alsof hij terughoudend is in het geweld is, terwijl hij dat in zijn gedrag en uitlatingen niet wil laten zien. Idem voor Vibeke; ik heb het gevoel dat je haar wil neerzetten als een krachtige vrouw die zich staande houdt in de ontberingen, maar hoewel ze dat op het ene moment ook is, zit ze het volgende moment smekend op de grond of weet ze haar tong niet in bedwang te houden. Als ze het al zolang weet vol te houden in dat kasteel, dan moet ze een manier hebben gevonden het te overleven. Ik geloof wel dat ze kan breken, maar dan moet Daniel wel iets doen wat nóg erger is dan haar broertje breken en dat is al even geleden. Natuurlijk houdt ze daar een wrok voor, maar dat zal niet haar breekpunt zijn. En aangezien al haar familie al weg is, kun je je afvragen wat er nog meer is wat je van haar af kunt nemen.

Een boek wat je denk ik kan helpen is misschien Wild Storm van Jennifer Brown (Nederlands). Het meisje in de hoofdrol wil ook sterk zijn, maar raakt alles kwijt net zoals Vibeke. En er zijn ook een eikels zoals Daniel die haar de hoop ontnemen.

Anyway, ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik hoop dat de prinses zichzelf redt en dat ze de prins op het witte paard niet echt nodig heeft. :)
It always seems impossible until it's done. Keep writing!

Terug naar “Drama”