Stiekem verliefd zijn

Zwijmel weg in de romantiek van de personages!
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

Re: Stiekem verliefd zijn

ma jan 02, 2017 7:18 pm

Spannend geëindigd! Ben benieuwd waar het heen zal gaan :)
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

do jan 26, 2017 8:55 am

Astrid kijkt Anne aan en geeft haar volop de mond een zoen. Anne duwt Astrid van zich af maar weet geen woorden te vinden, erna volgt er weer een zoen en nog een. Later zitten de meiden op het bed en kijken elkaar verliefd aan, hun handen stevig vasthoudend.
"Maar, maar ik dacht..", stottert Anne een beetje want ze dit had ze niet verwacht.
Astrid lacht, "wist al een tijdje dat je op mij verliefd was. Alle diefstallen, iets vertelde dat jij het was, mijn vest was de bevestiging. Maar ook mijn jas, zag je net deze aantrekken. Durfde eerste niet hoe ik het jouw wilde vertellen. Vooral wat ik gezegd heb over homo en lesbisch zijn. Weet van je geheime plekje Anne, onderin de la."
"Sorry," kan alleen Anne zegen.
Astrid kijkt Anne met verliefde ogen aan en geeft haar nog een zoen op haar voorhoofd. "Het is in orde Anne, vergeef het je."
"Wil je de spullen terug?"
"Nee, hou ze maar Anne. Maar waarom mijn spullen stelen, omdat je verliefd bent op mij en het moeilijk was om het te vertellen."
"Ja, vond het zo heerlijk om je spullen te gebruiken en aan te trekken. Gewoon ook je geur, bij het aantrekken was ik in de zwevende hemel."
Astrid lacht een beetje, "je bent wel vreemd om zo te denken maar begrijp het."
Beide meiden zitten minuten lang op het bed met de handen nog steeds stevig vasthouden en elkaar aankijkend.
"Wil je blijven eten," vraagt Anne.
"Nee, laten we nu een nachtje overslapen. Dit is ons geheimpje Anne en beloof dat je het nooit maar dan nooit zal verklappen."
"Nooit!"
Na een stevige knuffel gaat Astrid naar huis, Anne laat zich op de bank beneden vallen met een kussen stevig in haar handen geklemd.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

ma jan 30, 2017 7:51 pm

Later zitten de meiden op het bed en kijken elkaar verliefd aan, hun handen stevig vasthoudend.
Onverwachte wending, haha. Waarom deed Astrid dan zo moeilijk dat der spullen verdwenen .. >.> hmmm...
nurias
Columnist
Beheer:

wo mar 29, 2017 8:16 am

Bij een nieuwe school dag als Anne op school aankomt ziet ze Astrid, die ziet haar ook. Maar Astrid komt niet naar haar toe en lacht alleen naar haar, Anne begrijpt het wel. Astrid is net als haar heel voorzichtig want als het uitkomt dat ze met elkaar gezoend hebben. Ook is Astrid bang wat haar vriendinnen gaan doen als ze het te horen krijgen.
“He Astrid,” roept Anne als de wc ruimte binnenkomt en Astrid bij de wasbak ziet staan. “Z…” ,opeens is Anne stil want Astrid doet haar vinger voor de mond en wijst naar een toilethokje.
“Hallo Anne,” roept Astrid terug. Anne knikt ja en gaat maar een toilet hokje in. Geluiden van toilet gebruik hoort Anne en tussen de Astrid en het andere meisje wordt er niets gezegd.
“Het is veilig Anne,” fluistert Astrid.
Anne stapt blij uit het wc hokje, “even samen. Heb je kunnen slapen Astrid, ik niet.”
“Nee geen een oog dicht gedaan en moest aan je denken. Was zelfs even boos op je,” fluistert Astrid en ze houd de wc ruimte deur goed in de gaten.
“Waarom boos?”
“Nou, denk dat ik boos was omdat je mijn spullen en kleren gebruikte, die ik zelf betaald heb. Het is toch ook wel smerig, eng en echt vreemd omdat te doen. Alleen maar omdat je verliefd op me bent en het niet durft te vertellen.”
“Ja het is inderdaad wel smerig, eng en echt vreemd om te doen. Maar ga het nooit meer doen, op onze vriendinnen hart.”
Beide meiden schudden de handen en een intieme kus volgt. Als de zoemer gaat dat de lessen gaan beginnen haasten de meiden zich snel naar hun klas. Hun schooldag begint moeilijk, beide zijn duidelijk moe en afgeleid. Anne en Astrid hebben dezelfde redenen als hun juf vraagt waarom, maar hun juf en klasgenoten hebben gelukkig niets door.

“Anne!” Roept Astrid hard over het schoolplein als ze grote pauze hebben. Anne kijkt naar Astrid die bij haar beste vriendin Inge staat en loopt er hun toe. “Zal je samen met mij bij Inge willen eten?”
Anne is verbaasd, ze is nooit gevraagd door klasgenoten om te komen eten tussen de middag of na schooltijd. Zal Astrid het misschien gezegd hebben tegen Inge, denkt Anne.
“Ja leuk, moet wel mijn moeder bellen dat ik niet kom en bij Inge ben.”
Als Anne gebeld heeft met haar eigen mobiel loopt ze samen met Astrid en Inge naar Inge haar huis. Tussen de meiden is er gelijk een soort klik, al voelt het voor Anne vreemd aan en of er iets is.
“Middag pap, Anne komt ook mee eten.” Roept Astrid als ze thuiskomt en zoals gewoonlijk haar vader ziet aan de gedekte eettafel.
“Hallo meneer Ooibos, Anne klasgenoot van Astrid.” Verteld Anne want ze had de vader van Astrid nog niet ontmoet.
“Hallo Anne, zeg maar Cor en fijn om een gezicht te hebben bij de naam Anne.”
Anne kijkt hem aan en lacht, beide schudden de hand. Hij kent mij wel zo Astrid moet iets over mij verteld hebben.

“Waarom moest ik mee?” Vraagt Anne fluisterend aan Astrid als Inge naar de wc is. “Heb je iets verteld tegen Inge.”
“Nee!” Roept Astrid bijna te hard. “Dat zal ik nooit doen, je bent mijn beste vriendin en liefde. Op mijn hart.”
“Nou,” vraagt Anne weer.
“Denk dat Inge ook verliefd op mij is en ze durft het ook niet te zegen. Al heeft ze geen vreemde en enge gewoontes zoals jouw.”
“Inge, je bedoelt dat ze ook lesbisch is.”
“Ja, wilde eigenlijk kijken of ze jaloers op je wordt. Dan weten we het zeker, sorry. Had het eerder tegen je moeten vertellen en vragen.”
Anne kijkt Astrid aan, “ja graag. Dacht dat je Inge alles had verteld.”
“Willen jullie nog iets drinken?” Vraagt Inge opeens al ze terugkomt van de wc.
Anne en Astrid schrikken ervan en knikken ja.
“Maar over mijn kleren aantrekken, als je mijn vest aanhad. Dacht je dan ook aan mij?”
Anne kijkt Astrid verbaasd aan, “wat is dat nu weer voor een vreemde vraag. Maar ja, dacht aan je door de geur die overgebracht hebt van jezelf naar je vest. Zo reuk je ook elke dag.”
“Vreemd om zoiets te horen, maar jij reukt ook op een bepaalde manier en Inge ook. Maar nu Inge even weg is, wil je haar spijkerjasje aantrekken en dat we dan kussen. Wil wel aanvoelen hoe het is om Inge te kussen.”
“Echt Astrid, volgens mij zitten er bij jouw net zo veel draden los als bij mij.” Verteld Anne en trekt het spijkerjasje aan van Inge, na haar eigen trui te hebben uitgedaan. Een intieme kus volgt met de ogen dicht. “En?”
“Ja dacht echt dat ik Inge kuste en het leek wel of ik haar in de ogen keek, zo vreemd en eng.”
“Nu jij haar spijkerjasje aantrekken en kijken of ik Inge in jouw zie.”
Astrid doet haar vest uit en trekt erna de spijkerjasje van Inge aan. Weer volgt er een intieme kus tussen beide met de ogen dicht, maar die wordt verstoort als ze Inge de trap horen opkomen. Snel doet Astrid haar vest aan.
“Heb je warm gekregen Anne?” Vraagt Inge op een jaloers klinkende toon.
Anne kijkt haar aan, “ja heel warm!”
Astrid schiet in een lachbui en daarna Anne ook, Inge staat beide aan te kijken en snap er helemaal niets van.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

zo apr 02, 2017 6:30 pm

“Anne!” Roept Astrid hard over het schoolplein als ze grote pauze hebben.
Das niet echt geheimhouden xD

Beetje ingewikkelde situatie met Inge erbij. Af en toe is de dialoog wat verwarrend, omdat ik dan niet meer weet wie wat zegt. Verder leuk geschreven.
nurias
Columnist
Beheer:

di apr 25, 2017 2:33 pm

Een aantal dagen gaan voorbij en Anne en Astrid zijn nog steeds verliefd op elkaar. Alleen dat Inge ook verliefd is op Astrid maakt alles wel een ingewikkelde situatie. Na een schooldag gaat Anne mee met Astrid om bij haar thuis huiswerk te maken en te chillen.
“Zo meiden, zeg eens. Wat is er aan de hand tussen jullie twee?” Vraagt opeens de moeder van Astrid als ze bij de meiden aan de eettafel gaat zitten. “Gewoon eerlijk zegen, mijn gevoel zegt dat er iets is.”
Astrid schrikt ervan en ook Anne.
“Niets mam,” zegt Astrid maar en Anne blijft stil. “Eerlijk er is niets tussen ons twee.”
een zucht klinkt bij haar moeder, “nu zit je te liegen tegen mij Astrid. Ben je moeder en ken je beter dan jezelf. Anne?” Anne kijkt de moeder van Astrid aan en wil niet liegen maar ook niet de waarheid vertellen. “Nu een antwoord!”
“Anne en ik zijn verliefd op dezelfde jongen,” flopt er uit bij Astrid. “Maar we hebben geen ruzie erover.”
“Een jongen, uit jullie klas?” Vraagt haar moeder.
“Nee een klas hoger,” liegt Anne.
De moeder van Astrid kijkt beide aan, recht in de ogen. “Wil geen vreemde verhalen te horen krijgen van school. Jullie weten dat loverboy's de laatste tijd bezig zijn op school. Anne, je moeder kan het echt niet aan, hoor je me!”
“Ja,” zegt Anne alleen.
“Wil een naam horen!” Roept de moeder van Astrid.
“Mam, we hebben geen sexs en we hebben geen echte relatie. Het is alleen maar gevoelens, net als bij Anne. Toch Anne?” Verzint Astrid snel.
Anne knikt ja, “alleen gevoelens. Trouwens hij valt niet op ons.”
“Naam!” Roept Astrid haar moeder weer nu strenger.
Astid zucht en moet goed nadenken, “Jos Helman”
“Jos Helman, die twee jaar ouder is en zoon van Erik Helman?” Vraagt de moeder Astrid streng.
Beide meiden knikken ja. “Geen vreemde verhalen, horen en begrijpen jullie mij!” Weer knikken beide meiden ja. “Anne het blijft tussen ons wegens de gezondheid van je moeder.”
Anne knikt ja, “dank u.”
Anne haar moeder had een jaar geleden een hersenbloeding gehad waarvan ze nooit herstelt is. De geringste spanning was haar al te veel.

Later zitten beide meiden op de slaapkamer van Astrid, beide kijken elkaar en dan volgt een intense kus. Er na trekken beide ieder de spijkerjas aan van Inge en weer volgt een intense kus. Beide krijgen een opwindingen! Een kloppend gevoel rond de vagina, heftige samentrekkingen van al de spieren, een vloedgolf van warmte met kleine kouscheutjes, allerlei kriebeltjes die langs hun ruggengraat gaat en dan door haar hele lichaam. Ook voelen ze dat in hun onderbroek aan natte plek vormt.
“Was je snel even Anne,” verteld Astrid als Anne naar huis gaat. “Je bent nat en ruikt naar zweet. Trek ook maar een schone t-shirt en trui van mij aan.”
“Doe jij het ook Astrid?” Vraagt Anne.
Astrid lacht en beide meiden zitten later met een bloot bovenlijf naar elkaar te kijken. Een intense zoen volgt weer. Anne wast dan zich snel en kleed zich snel aan met een t-shirt en trui van Astrid. Ook Astrid wast zich en doet schone kleren aan. Al hun bezweette kleren gaan in de wasmand in de hoop dat de moeder van Astrid het niet merkt. Anne trekt haar jas aan in de gang want anders ziet de moeder van Astrid het.
“Fijne avond moeder van Astrid,” roept Anne als ze via de achterdeur naar buiten gaat want in de tuin stond ook haar fiets.
De moeder lacht naar haar, “de groeten aan je moeder Anne.”
“Tot morgen Anne,” roept Astrid maar blijft binnen.
“Astrid!” Roept haar moeder opeens als Astrid naar boven wil gaan.
Astrid kijkt om en loopt terug naar haar moeder in de keuken, “wat is er mam?”
“Wat is er gebeurt met de kleren die je aanhad en waarom had Anne een trui van jouw aan?”
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

di mei 02, 2017 7:05 pm

een zucht klinkt bij haar moeder, “nu zit je te liegen tegen mij Astrid. Ben je moeder en ken je beter dan jezelf. Anne?” Anne kijkt de moeder van Astrid aan en wil niet liegen maar ook niet de waarheid vertellen. “Nu een antwoord!”
Wat een gemene moeder... dat doe je toch niet als er een vriendin bij is...
Anne, je moeder kan het echt niet aan, hoor je me!”
En Anne wel? Haha :P

Leuk vervolg weer :)
nurias
Columnist
Beheer:

do jun 15, 2017 5:43 pm

“O, had wat drinken gemorst,” liegt Astrid tegen haar moeder. “Die trui is van Anne.”
Haar moeder kijkt met bedenkingen, “die trui is van Anne. Weet je het zeker, volgens mij heb ik die voor je gekocht. Je zit toch geen kleren en spullen weg te geven.”
“Nee, Anne heeft ook die trui. Dacht dat deze van mij was en meegenomen,” verteld Astrid met een droge keel. “Denk na gym.”
Een zucht klinkt bij haar moeder, “wat heb je met de natte kleren gedaan.”
“In de was mam,” verteld Astrid en ploft dan neer op de bank om tv te gaan kijken.

“Astrid, wil je met mij vanmiddag zwemmen?” Vraagt Inge aan Astrid als ze beide in het fietsenhok staan van de school, op een nieuwe schooldag.
Astrid kijkt haar aan en wilt eigenlijk niet zwemmen met haar, toch lijkt het haar wel een kans voor iets. “Ja leuk. Gelijk na school.”
“We kunnen we op de fiets gaan, daarna een patatje eten.” Verteld Inge. “Misschien daarna chillen bij mij.” Astrid kijkt haar aan, duidelijk verliefd op mij te zien aan haar ogen en haar manier van praten. Maar wil eigenlijk niet met haar maar met Anne, toch… waarom moet het zo ingewikkeld zijn. “Hallo Astrid!”
“O sorry ja dat lijkt mij super,” verteld Astrid. “Als je mij oppikt om een uur dan kan ik nog mijn tas in orde maken.” Opeens stapt Inge richting Astrid en wilt haar een kus op de wang geven. “Ho wacht niet zo snel!”
“Sorry, ik wilde je alleen een kus geven. Je hebt toch ook wel gevoelens voor mij Astrid, zie het aan je ogen en manier van praten. Ook dat je mijn spijkerjasje aan hebt.” Verteld Inge met een verliefde stem.
Astrid kijkt haar aan, O shit! “Nee dit is mijn spijkerjasje.”
“Er zit een vlek in de kraag en die heb ik erin gemaakt. Je hebt zeker per ongeluk mijn spijkerjasje gepakt, mogelijk na gym. Vind het niet erg, maar wil hem wel terug.” Verteld Inge die bijna weg zweeft op een roze wolk.
“Ja dan is het jouw spijkerjasje. Maar laten we nu niet gaan kussen, mogelijk ziet iemand het.” Verteld Astrid. “Laten we dit geheim houden, misschien bij het zwemmen.”
Inge knikt ja en nadat Astrid het spijkerjasje heeft uitgedaan en gegeven aan Inge zweeft Inge bijna naar schoolgebouw.
“Wat is dat nu weer!” Roept Anne op een nieuwsgierige en bijna jaloerse toon.
“O, Inge is echt verliefd op mij. Had per ongeluk haar spijkerjasje aangetrokken,” verteld Astrid. “Die jij eerst had aangetrokken bij haar. En…”
“Wat en…!” Roept Anne.
Astrid kijkt haar aan, “ze gaf mij een kus op de wang. En.. we gaan vanmiddag zwemmen en vanavond chillen bij haar.”
“Wat!” Roept Anne bijna te hard. “Getver!”
Astrid zucht, “ik maak het uit vanmiddag met haar oké. Een middag zwemmen, meer niet.”
“Ga vanmiddag ook zwemmen,” roept Astrid kwaad. "En vanavond!"
"Verzin wel iets," verteld Astrid.
Anne zit de hele ochtend niet met haar gedachte bij de les, meer bij Inge en Astrid. Astrid is van mij, Inge moet weg hoe dan ook.

Astrid staat ongeduldig bij het huis van Astrid van een afstandje en wacht tot dat Inge komt om te gaan zwemmen. Opeens gaat haar telefoon.
“Je moet niet zo nieuwsgierig en jaloers zijn,” verteld Astrid door de telefoon. "Zie je wel op dat hoekje."
“Dat ben ik niet, vertrouw Inge niet en wij zijn samen.” Roept Anne door de telefoon. “Daar heb je dat kreng, ook nog eens opgemaakt en een jurk aan. Getver!”
Een zucht klinkt bij Astrid, “maak je niet druk. Een middag en dan is het over, misschien kan je een extra zetje geven dat Inge…”
Anne hangt op en volgt Inge en Astrid later naar het zwembad.
“Zullen we samen een kluis nemen Astrid?” Vraagt Inge nog steeds op een verliefde toon.
Astrid kijkt haar aan, “nee. Heb toch te veel spullen, ” verteld Astrid.
Terwijl Inge en Astrid zich omkleden kleed Anne zich ook om. Wat ze precies wil doen is nog niet in haar gedachte maar er moet iets gebeuren met Inge.
“O, Inge kan je even kijken of mijn borstel nog in het hokje ligt?” Vraagt Astrid op een gespeelde verliefde toon.
Inge kijkt haar wat verbaasd aan, “natuurlijk.”
Als verwacht laat Inge door haar verliefdheid haar kluisje open en loopt snel naar het hokje.
Geef je straks in de doucheruimte de kluissleutel van Inge, doe iets waardoor ik vanmiddag en vanavond bij jouw kan zijn. Tikt Astrid snel in een WhatsApp bericht naar Anne.
“Dank je, hier heb je kluissleutel.” Verteld Astrid als Inge terugkomt met een borstel en geeft haar dan een kluissleutel.
Beide doen hun kluissleutel om hun pols en lopen richting de douche en zwembad. Bij het douchen is Anne er ook al ziet Inge haar gelukkig niet. Met wat behendigheid en bijna zonder geluid laat Astrid de kluissleutel vallen op de grond.
“Liet je net iets vallen Astrid,” vraagt Inge die het gehoord heeft.
Astrid doet snel haar voet op de sleutel, “nee niets. Dacht ook gehoord te hebben maar ziet niets.”
Beide lopen dan richting het zwembad, Anne pakt de sleutel op.

Wat kan ik doen om te zorgen dat Astrid vanavond bij mij is. Gaat er door de gedachte van Anne.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

do jul 06, 2017 7:48 pm

Waarom kan ze niet gewoon eerlijk zijn >.> Ben benieuwd wat Anne van plan is!
nurias
Columnist
Beheer:

vr aug 25, 2017 7:34 am

Anne loopt naar het kluisje van Inge, de sleutel past natuurlijk. Wat kan ik doen? mompelt Anne. Maar als de spullen pakt van Inge en deze bekijkt, word Anne toch ook wel verliefd op Inge. Ze heeft wel mooie kleren en wat ik ook zal uitzoeken. Een zucht klinkt bij Anne want ze kan niets verzinnen en die warme gevoelens van verliefdheid helpen ook niet. Anne doet de spullen weer terug in het kluisje en deze op slot. Na weer douchen loopt Anne het zwembad in en richting Astrid en Inge. Beide ziet ze lol hebben bij de stroomversnelling, een zucht klinkt weer want Anne vind het wel moeilijk nu.
"Hoi Astrid en Inge," roept ze vrolijk.
Astrid schrikt ervan en staat Anne verbaasd aan te kijken, "hoi Anne."
"Hoi Anne," roept Inge. "Ben je hier alleen."
Anne kijkt naar Astrid die nee schud, "ja ben alleen. Wilde wat baantjes zwemmen om een beetje te trainen voor de zwemwedstrijden."
"Wil je met ons samen wat leuke dingen doen?" Vraagt Inge waardoor Astrid nog bozer begint te kijken naar Anne.
"Ja is goed," roept Anne.
Astrid schud nee en zegt niets, samen met Inge en Anne laten ze zich meevoeren in de stroomversnelling.

"Wat ben je van plan!" Fluistert Astrid boos tegen Anne later als Inge naar de toilet is.
Anne kijkt haar aan, "ik kan het gewoon niet. Inge is een leuke meid en eigenlijk ben ik ook wel een beetje verliefd op haar."
"Wat! Je moest er verzorgen dat ik vanavond samen met jouw wat leuks ga doen en niet met Inge, waar ben je mee bezig." Roept Astrid boos en bijna te hard dat Inge het kan horen.
Anne haalt haar schouders op, "we kunnen toch wel een triootje zijn. Gewoon zegen tegen Inge zijn dat wij verliefd zijn maar dat zij alles ingewikkeld maakt. Maar dat ze misschien wel samen met ons wil."
"Een triootje, o mijn hemel en echt Anne hoe kom je erop. Wil je dit echt?" Vraagt Astrid.
Anne knikt ja en geeft dan Astrid een kus op haar mond, erna volgt er nog een en nog een tot Inge uit de wc komt. De meiden gaan weer naar het zwembad en ze gaan zitten op een bankje bij het raam in de zon.
"Inge, Anne en ik moeten iets vertellen en ook aan je vragen." verteld Astrid. "Het is een beetje, tja ongemakkelijk en ingewikkeld en hoop dat je niet boos word."
Inge kijkt beide aan en knikt ja, "Anne en ik zijn verliefd op elkaar al een aantal weken en het is ingewikkelder geworden toen jij erbij kwam. Maar Anne heeft net verteld dat ze ook wel een beetje verliefd op jouw, misschien kunnen we een triootje zijn."
"Sorry Inge, maar we wilde vandaag eigenlijk iets doen waardoor je vanavond niet samen met Astrid was maar ik. Deze kluissleutel is van jouw," verteld Anne.
Inge kijkt beide meiden aan en weet even niet wat ze er van moet denken of zegen.

Terug naar “Romantiek”