Stiekem verliefd zijn

Zwijmel weg in de romantiek van de personages!
nurias
Columnist
Beheer:

Stiekem verliefd zijn

di nov 22, 2016 5:01 pm

“Kon ik maar bij je zijn en je vasthouden.” mompelt Anne in haar zelf.
“Anne! Hallo aarde aan Anne!” roept haar vriendin Afra. Anne kijkt haar aan en lacht, “dagdromen van Erik?”
“Huh! O ja van Erik.”
“Kom opschieten anders wordt de juf boos.”
Anne kleed zich aan en loopt met Afra naar hun klas die al buiten staat voor de gymzaal.

Bij school aangekomen doen de kinderen hun jassen uit want ze hebben nog een uur les. Anne doet haar jas uit en kijkt weer naar haar liefde. Die loopt zonder wederzijdse gevoelens naar Anne de klas in.
“O haar sjaaltje zit in haar jas! Die zal vast niet missen en wat ruikt deze lekker,” fluistert Anne tegen haar zelf, ruikt aan het sjaaltje en is helemaal in de wolken. “Kon ik maar bij je zijn Astrid.”
“He Anne! Niet dagdromen kom,” roept Afra.
Het sjaaltje van Astrid vouwt Anne netjes op en na deze in haar schooltas te hebben gedaan gaat ze met Afra de klas in.
Capt Harlock
Forum Grootmeester
Vulpen
Beheer:

Re: Stiekem verliefd zijn

wo nov 23, 2016 7:32 pm

Volgens mij valt Anne niet op erik of iemand van zijn geslacht
nurias
Columnist
Beheer:

vr nov 25, 2016 1:17 pm

Als de les over is en de kinderen snel de jassen aandoen om naar huis te gaan doet Anne alles rustig aan. Voorzichtig kijkt ze naar Astrid die haar jas pakt.
“Wie heeft mijn sjaaltje!” roept Astrid boos. “Als ik weet wie hem heeft.” Kwaad kijkt ze rond en ook naar Anne die hem wel nu even knijpt. “Anne jij!”
“Nee,” roept Anne en probeert zo rustig mogelijk te blijven.
Astrid trekt bij alle meiden hun schooltas uit hun handen en doorzoekt deze.
“Wat is er aan de hand Astrid?” vraagt hun juf die Astrid heeft horen schreeuwen.
“Iemand heeft mijn sjaaltje gestolen! Het is al weer de vijfde!” Roept Astrid boos en trekt de schooltas van Anne uit haar handen.
Juf Mildred kijkt de meiden aan die er nog zijn en ook Anne, “heeft een van jullie Astrid haar sjaaltje. Eerlijk zegen wat altijd het beste is.” Alle meiden knikken nee en ook Anne. “Morgen zal ik alle ouders aanspreken van de meiden Astrid. Nu naar huis, zo los je ook niets op.”
Astrid kijkt boos naar Anne maar kijkt niet in haar schooltas.

Thuis aangekomen groet Anne haar moeder en rent dan naar boven.
“Astrid sorry maar je hebt gewoon mooie spullen en kleren,” fluistert Anne en ruikt nog een keer aan het sjaaltje van Anne.
Daarna haalt ze een onderste la uit een ladekast. Onder die la verstopte Anne alle gestolen spullen en zelfs een t-shirt en een vest van Astrid. Het was haar geheime liefdesplekje een hemeltje noemt Anne het. Astrid haar vier kwijt geraakte sjaaltjes lagen er ook. Maar Anne gebruikte de sjaaltjes niet meer want alle ruikte niet meer naar Astrid vond ze.
“Anne kom je brood eten!” roept Anne haar moeder.
“Kom zo mam!” roept Anne.

Uit een plastic zak pakt Anne de vest en trekt deze aan. Het sjaaltje doet ze om haar nek en voor de spiegel droomt Anne van haar liefde dat ze samen dansen door het bos. Anne doet de rits dicht van de vest en sjaal hoger om haar nek. Dansend door haar slaapkamer vergeet Anne de tijd.

“Anne! Opschieten anders kom je te laat voor gitaarles,” roept Anne haar moeder met een meer onrustige en boze stem
Anne schiet uit haar droom. Snel vouwt ze netjes de vest en sjaaltje op, beide doet ze in de plastic tas. Na de la terug te hebben gedaan rent ze naar beneden met haar gitaar.
nurias
Columnist
Beheer:

zo dec 04, 2016 5:25 pm

Anne ligt in haar bed met de vest van Astrid aan. Dromend van haar liefde is Anne weer in de zwevende hemel op een roze wolk. Toch ook denkt Anne ook na hoe ze Astrid kan vertellen dat ze verliefd op haar is. Het zal vreemd zijn denkt Anne en als Astrid nee zegt en het door de hele school roddelt zal ze een pispaaltje worden. Nog even wachten denkt Anne en ze valt in slaap met de vest aan. De volgende ochtend wordt Anne wakker, ze schrikt want ze heeft de vest nog aan van Astrid en ze hoort haar moeder aankomen! Snel doet Anne de vest uit en frommelt deze onder haar deken.
“Goedemorgen,” roept haar moeder vrolijk als ze de slaapkamer van Anne binnenloopt na eerst geklopt te hebben. “Worden we wakker voor school.” Anne knikt ja en stapt haar bed uit.
“Morgen mam,” roept Anne terug zoals altijd en ook vrolijk.
“Wat heb ik nu gezegd!” roept haar moeder als ze de vest van Astrid ziet. “Vieze kleren meteen in de wasmand en we gaan geen kleren verstoppen omdat je ze aan wilt of niet wil laten wassen. Deze vest moet nodig de wasmachine in!”
Anne kijkt hoe haar moeder de vest van Astrid in de wasmand gooit, “maar die vest is nog een paar dagen geleden gewassen! Mam mag ik deze nog een dag aan.”
“Nee is nee Anne,” roept haar moeder terug en loopt dan met de wasmand naar beneden.
Anne baalt enorm want nu zal de vest niet meer naar Astrid ruiken.

Op school kijkt Anne weer verliefd naar Astrid en ook wat ze aanheeft. Maar Astrid heeft alleen paarse t-shirt aan met lange mouwen. Zuchtend weet Anne even niet meer wat ze wil doen. Naar Astrid stappen en alles uitleggen of nog iets zoals Anne het noemt lenen. Kijkend naar hun juf die bezig is aan alle ouders een stuk papier geeft.
“Vast over gisteren en de sjaals,” zucht en fluistert Anne tegen haar zelf. “Waarom nu zo veel drukte om maken het zijn toch alleen maar sjaaltjes.”
“He Anne!” roept Afra hard door de schoolgang. “Wat is er?”
Anne kijkt naar Afra, “o niets!”
“Ja wel er is iets waardoor je zo sip bent. Je hebt toch geen afwijzing gehad van Erik,” vraagt Afra nieuwsgierig.
“Nee en heb met Erik nog niet gesproken. Het is alleen….” Anne onderbreekt haar spreken en loopt met het hoofd naar beneden de klas in.
Afra snapt haar vriendin niet hoe ze nu is en een diepe zucht dat het wel een liefdes dip moet zijn loopt ze ook de klas in.

Een paar dagen gaan voorbij en Anne heeft nog niet met Astrid gesproken of iets van haar geleend Voor Anne waren die dagen niet fijn maar verliefd op Astrid, dat is ze nog steeds.
“Astrid wil je met mij leuke dingen doen?” vraagt Anne spontaan aan Astrid na een schooldag.
Astrid zit Anne aan te kijken en is zelfs verbaasd over de vraag want Anne is nu niet echt een vriendin van haar. “Oké.” Anne haar hart gaat als een stoomlocomotief te keer en ze krijgt een warm gevoel van verliefdheid dat Astrid met haar wil spelen. “Moet eerst langs huis om het tegen mijn moeder te zegen.”
“Ja is goed,” zegt Anne.
Naast Astrid lopend naar hun fietsen voelt Anne zich dol gelukkig en de niet fijne dagen zijn snel voorbij. Na bij Astrid te zijn thuis zijn geweest wat voor Anne de eerste keer is gaan ze naar Anne haar huis wat voor Astrid ook de eerste keer is.
“Hallo mama ben thuis!” roept Anne zoals altijd. Monique haar moeder zit aan de keuken tafel haar en Astrid aan te kijken. “Ja hoort het.”
“Mam dit is Astrid en ze mag tot vijf bij mij wat leuks doen!” roept Anne spontaan en enthousiast.
Astrid zit haar te kijken, “hallo mama van Anne. Astrid en zit bij Anne in de klas.”
“Hallo Astrid je mag wel Monique zegen. Hebben jullie huiswerk en eerst wat drinken Anne.” Zegt Monique een beetje streng wetend hoe Anne is.
“Geen huiswerk mam, Astrid lust je Komkommer-limoen ranja?” vraagt Anne aan Astrid.

Voordat Astrid ja kan zeggen schenkt Anne het al in voor haar en krijgt ze het in haar handen geduwd.
“Nog nooit geproefd maar wil het wel proberen,” zegt Astrid weer verbaasd naar Anne haar gedrag.
Na een lach glimlacht Astrid wat Anne nog meer gelukkiger maakt.
Beide dames gaan zitten aan de keukentafel na hun jassen te hebben uitgedaan en opgehangen.
“Hoe was jullie dag?” vraagt Monique.
“Ga even naar de wc!” roept opeens Anne en ze rent bijna er naar.
Astrid kijkt Monique aan, “is Anne altijd zo want op school is ze rustiger.”
Monique lacht, “weet niet wat er met Anne is en waarom ze nu zo is. Het is voor mij de eerste keer en bij andere vriendinnetjes is ze zo niet als hun hier zijn. Misschien omdat jij hier nooit bent geweest Astrid en Anne gewoon een beetje zenuwachtig is. “
Astrid lacht en neemt nog een slok van de ranja. Het duurt best lang Anne haar wc bezoek maar zo wel haar moeder als Astrid weten niet dat Anne iets stiekem aan het doen is.

Anne heeft namelijk de winterjas van Astrid van de kapstok gepakt en aangetrokken op de wc. Rondjes draaiend en na de jas dicht te hebben gedaan ruikt Anne eraan en ze is weer in de zwevende hemel.
“Anne alles goed?” vraagt haar moeder als ze merkt dat Anne wel erg lang wegblijft.
Anne schrikt er behoorlijk van, “ja alles goed mam kom zo!”
“Weet echt niet wat Anne heeft,” zegt Monique tegen Astrid. “Hoe was jullie schooldag.”
Astrid lacht, “wel leuk en weer te veel geleerd. Morgen gaan we de schooltuintjes doen aan winter onderhoud en heb daar zo veel zin in. Hoorde van Anne dat u ook een moestuintje hebt.”
“Goed om te horen en ja heb ook een moestuintje. Anne heeft net als mij groene vingers,” zegt Monique.
Eindelijk komt Anne weer de woonkamer binnen, “sorry. Kreeg mijn broek niet los. Ga we nu naar boven Astrid dan kan je mijn slaapkamer zien.”
“Ja leuk,” zegt Astrid en samen met Anne lopen ze naar boven.
Anne schrikt weer als ze de vest van Astrid ziet hangen aan de waslijn die boven de trap hangt en Astrid ook net er naar kijkt.
nurias
Columnist
Beheer:

za dec 10, 2016 8:54 am

“Is die vest van jou?” vraagt Astrid.
Anne kijkt haar aan en wilt eigenlijk niet liegen, “ja die is van mij.”
“Ben de mijne kwijt geraakt of eigenlijk denk dat deze is gestolen net als mijn sjaals. Weet je zeker dat die vest van jou is,” vraagt Astrid en kijkt recht in de ogen van Anne. “Je kunt het beter nu gewoon zegen Anne als het mijn vest is.”
“Het is mijn vest echt waar Astrid en ga toch niet van jouw stelen.” zegt Anne met een brok in haar keel. “En als ik jouw vest heb per ongeluk gepakt zal ik hem gelijk teruggeven.”
Astrid kijkt nog een keer naar Anne en samen lopen ze naar Anne haar slaapkamer. Daar kletsen ze wat over school, muziek en kleren. Anne kijkt soms naar haar hemeltje, de verstop plek onder de onderste lade van de ladekast waar de sjaals en andere spulletjes van Astrid liggen.
“Vind het nog steeds vreemd dat iemand zo maar mijn sjaaltjes steelt, “ zegt Astrid opeens als Anne er zelf over begint welke soort sjaal Daphne het mooist vind. “Daarvoor mijn vest!”
Anne kijkt Daphne aan en voelt zich beroert dat zij diegene is die alles steelt, “inderdaad vreemd om zoiets te doen. Wat moet je nu met iemand anders zijn sjaaltjes of vest. Je kunt die niet zo maar omdoen en aandoen en dragen op school.”
Opeens staat Astrid op en ze loopt naar de waslijn, daar trekt ze haar eigen vest ervan af.
“Het lijkt echt wel op mijn vest Anne!” roept Astrid boos en bekijkt de vest met arendsogen. “Als het mijn vest is eerlijk zegen en dan ben ik niet boos op je of ga je verdenken van alles.”
Anne wil niet liegen tegen haar liefde en het wordt steeds moeilijk voor haar. “Sorry Astrid.”
Astrid kijkt Anne aan, “heb je ook mijn sjaaltjes gestolen!” Anne schud nee, “eerlijk waar en duf je te zweren op je hart en onze nieuwe vriendschap!” Anne kijkt haar aan en schud ja. “ik geloof je. Maar neem de vest mee. Waarom heb je mijn vest meegenomen en wanneer?”
“Dacht een tijdje terug bij gymmen dat het mijn vest was en toen heb ik hem gepakt en aangetrokken. Eigenlijk niet aan je gevraagd of de vest van jouw was.” Vertelt Anne met een brok in haar keel en tranen in haar ogen.
Astrid gaat weer zitten bij Anne op het bed, “bedankt dat je eerlijk bent. Maar nu geen geheimen meer oké als vriendinnen. “
“Oké.” Zegt Anne met een glimlach maar met pijn in het hart als ze kijkt naar de geheime verstop plek.
Beide meiden schudden de hand als teken dat ze nooit meer zullen liegen tegen elkaar.
Anne kijkt Astrid aan, “waarom ben je eigenlijk zo nerveus en is het wegens de vest?”
“Ja maar het is ook de eerste keer dat je hier bent en met mij leuke dingen wil doen.”
“Ik was ook een beetje zenuwachtig en dacht dat je een meisje was die alleen kinderachtige dingen doet en dingen leuk vindt die ik niet leuk vindt. Lilli en Hilda die jouw vriendinnen zijn wel zo. Daarom wilde ik nooit met jou iets leuks doen. Maar je bent wel leuk en ook wel cool,” vertelt Astrid en lacht.
“Bedankt jij ook,” zegt Anne. “Ja, Lili en Hilda zijn inderdaad kinderachtig.”
“Trouwens deze vest is al oud en wil hem eigenlijk niet meer aan.” vertelt Astrid. “Je mag hem wel hebben als vriendin. Als je wilt natuurlijk.”
Anne kijkt naar de vest en moet goed bedenken wat ze gaat zegen, “ja wil hem wel.
“Cool,” zegt Astrid en beide lachen erom. “Denk dat Irma mijn sjaals steelt.”
“Waarom?” vraagt Anne.
Astrid is even stil, “het is een vreemd kind en wie heet er nu Irma. Volgens mij is ze geadopteerd want ze heeft rood haar terwijl haar zus donker blond is net als hun ouders. Vorige week donderdag zag ik haar zoeken tussen de jassen.”
“Misschien was ze wat kwijt,” zegt Anne. “Maar ja ze is wel vreemd en ook klein.”
Astrid lacht en vindt Anne meer en meer een leuke en coole vriendin al weet ze niet dat Anne diegene juist is die alles van haar steelt.

Als Astrid naar huis gaat en haar jas pakt merkt ze dat de jas mouwen binnenste buiten zijn gekeerd. Astrid was altijd netjes op haar kleren en jas en zal nooit zo haar jas hebben opgehangen. Dan merkt ze ook dat het jas lusje kapot is wat ze helemaal vreemd vind. Het jas lusje was kapot gegaan omdat Anne de jas van Astrid van het haakje had gerukt om snel de wc in te gaan. Dat de mouwen binnenste buiten zaten kwam ook door Anne nadat ze gehaast de jas uittrok en moeite had om haar handen door de mouw uiteinde te halen.
“Wat is er Astrid?” vraagt Monique als ze Astrid verbaasd naar haar jas zit te kijken.
Astrid kijkt naar de jas en dan naar Monique, “gewoon vindt het vreemd dat mijn jas lusje kapot is en de mouwen binnenste buiten zitten.”
Monique kijkt haar aan en dan naar Anne, “dat gebeurd toch wel meer Astrid.”
“Nee! Bij mij niet want ben heel netjes op mijn kleren en jas,” zegt Astrid zuchtend en trekt haar jas aan. “Tot morgen Anne was heel erg leuk en je kamer is gewoon top en leuk. Wil je morgen bij mij wat leuks doen?”
Anne is blij dat Astrid niet blijft doorzeuren over haar jas of over de vest gaat beginnen en lacht naar haar. “ja leuk. Vond het ook leuk dat je er was.”
Als Anne weer boven is hangt ze eerst de vest weer op aan de waslijn. "Mijn vest Astrid en heel lief van je dat ik hem mag houden."
Met die gedachte zweeft Anne bijna naar haar kamer en laat zich zelf op het bed vallen.
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

zo dec 18, 2016 11:29 am

Hmm, ik dacht dat ik hier al op gereageerd had, maar dat zal op een andere plek zijn geweest.

Leuk verhaal, ga zo door!
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

zo dec 18, 2016 12:02 pm

Mogelijk ook gereageerd op OV Maaike ;)

Bedankt voor je reacties
nurias
Columnist
Beheer:

zo dec 18, 2016 9:30 pm

Als op een nieuwe dag de school uit gaat loopt Anne mee met Astrid. Het is voor haar een spannend gevoel want in haar gedachte zal ze haar toekomstige schoonmoeder zien. Ook de slaapkamer van Astrid. Anne zweeft bijna van verliefdheid naast Astrid en haar gedachte zijn in een roze wolk.
“Anne hallo!” roept Astrid. “Waar denk je aan? Vast een jongen, is het Klaas.”
Anne kijkt Astrid met verliefde ogen en gezicht uitdrukking aan, “ja!”
“Weet niet wat je ziet in hem,” zegt Astrid.
“Wat!” roept Anne als ze uit haar gedachte naar Astrid schiet.
Met ja bedoelde ze dan ook dat ze verliefd is op Astrid. Astrid zucht diep en samen lopen ze verder naar haar huis.
“Mam ben thuis!” roept Astrid hard. “We hebben geen huiswerk en gaan boven chillen.”
Even is het stil maar dan steekt een hoofd om de hoek van een vrouw met oordoppen in.
Astrid haar moeder lacht, "middag meiden. Huiswerk?'
"Nee mam!" roept Astrid hard. "Anne blijft tot vijf uur!"
Weer lacht Astrid haar moeder en verdwijnt weer.
“Ach die zit weer naar Andre Rieu te luisteren op mijn tablet. Elke keer als ze naar een concert gaat van hem dan luistert ze alle nummer van hem,” verteld Astrid tussendoor als ze haar jas en schoenen uitdoet. Anne lacht en hangt haar jas op een kapstok naast die van Astrid. “Schoenen ook graag Anne. Mijn moeder wilt het graag hebben dat haar dure tapijt niet vies wordt.”
Natuurlijk gaan de schoenen netjes naast de schoenen van Astrid en als Astrid naar boven loopt ruikt Anne nog even aan haar jas. Boven aangekomen in Astrid haar slaapkamer krijgt Anne opeens opwindingen! Een kloppend gevoel rond de vagina, heftige samentrekkingen van al de spieren, een vloedgolf van warmte met kleine kouscheutjes, allerlei kriebeltjes die langs haar ruggengraat gaat en dan door haar hele lichaam gaat. Opeens voelt Anne dat er nat plekje in haar onderbroek vormt.
“Dit is mijn kamer, gaaf niet. Helemaal zelf ingericht,” verteld Astrid en ze heeft niet door dat Anne opgewonden van haar wordt. “Plof maar neer op een plofkussen.”
“Leuke en gave kamer heb je Astrid,” zegt Anne met een glimlach. Beide meiden kletsen over jongens, school en andere meiden zaakjes. Muziek van Lady Gaga staat aan. Ook laat Astrid trots haar kleding kast zien wat Anne nog meer opwind. In een moment dat Astrid niet kijkt pakt Anne snel twee onderbroeken uit de kast en propt deze in haar broekzak.
“Kan ik gebruik maken van het toilet?” vraagt Anne netjes.
Astrid kijkt haar aan, “gebruik maar de wc boven. Gelijk links als je mijn kamer uitloopt,”vertel Astrid. “Dan haal ik drinken en wat eten.”
Anne knikt ja en loopt gauw de wc in. Na haar broek omlaag gedaan te hebben ziet ze inderdaad een natte plek in haar onderbroek. Het ruikt vreemd en Anne ziet dan dat het bloed is. Snel doet ze een onderbroek aan van Astrid en gooit ze haar onderbroek in de wasmand. Stilletjes sluipt ze de wc uit en naar Astrid haar slaapkamer. Die doorzoekt Anne grondig, iets persoonlijks van Astrid dat wil ze graag hebben. Een t-shirt van een band die Anne niet kent vindt ze in de wasmand, ruikend maakt Anne nog meer opgewonden. Bij de geluiden dat Astrid naar bovenkomt duikt Anne snel de wc weer in, wel stilletjes. Snel trekt Anne de t-shirt aan van Astrid over haar eigen t-shirt en onder haar trui.
"Mag je cola van je moeder? Heb van die lekkere cupcakes gemaakt," roept Astrid.
Cupcakes zeker voor mij gemaakt, denkt Anne. "Ja mag cola, al niet te vaak anders krijg ik er de hik van."
"Ik ook," verteld Astrid lachend en smikkelt samen met Anne van de cupcakes.

Een uur gaat voorbij en Anne ligt samen Astrid ieder op een grote plofkussen. Anne kan niet gelukkiger en verliefder zijn, haar opgewonden gevoel is weg.
"Vertel eens over Klaas." vraagt Astrid opeens. "Wat zie je in hem en knap zeker niet!"
Anne wilt er eigenlijk niet over praten want ze is helemaal niet op Klaas, kon ik maar mijn gevoelens met je delen Astrid.
"Het gaat toch wat in een persoon zit, persoonlijkheid. Als je op een meisje bent is het wel vreemd maar als je nu verliefd bent op de persoonlijkheid van de ander," verteld Anne. "Niet dat ik verliefd ben op een meisje."
Even is Astrid stil, "getver! Dat is walgelijk lesbisch of homo zijn. Als een van mijn vrienden of vriendinnen het zal zijn dan zal ik hun ontvrienden en voor de rest van hun leven haten. Maar inderdaad het gaat om de persoonlijkheid denk ik."
Anne schrikt een beetje van de woorden van Astrid want als zij nu eens wist. "Wat zal je doen als een meisje verliefd op je is?"
"Getver Anne! Moet er niet aandenken," roept Astrid. "Waar denk je aan, dat iemand mijn spullen steelt omdat die persoon verliefd op mij is. Een meisje!"
"Zal toch kunnen, welke redenen zal een persoon anders hebben om te stelen van je. Hoe noem je dat ook al weer?"
Astrid kijkt Anne aan, heb ik nu een wolf in schaapskleren bij me. Mijn vest die ze opeens heeft, jas die anders hing en kapot is en gestolen spulletjes. Anne zal wel perfect in het plaatje passen, misschien is ze wel lesbisch en verliefd op mij.
"Maar vertel nu me over Klaas?" vraagt Astrid en is benieuwt hoe Anne erop reageert.
"Leuke jongen aan persoonlijkheid dan, niet knap inderdaad en niet mijn eerste keuze. Maar het klikte gewoon," verteld Anne. "Je bent de eerste die het weet."
Standaard antwoord en al zo vaak gehoord van vriendinnen die een nep relatie met een jongen hebben. Zal Anne dan toch die ene zijn? "Hebben jullie al gekust?"
Anne kijkt haar verbaasd aan, "nee!"
Zie je nu, nep relatie! Astrid kijkt rond in haar slaapkamer of er iets weg is, even staat ze ook op en doet net als of ze iets pakt. Kijkend naar de wasmand merkt Astrid op dat haar t-shirt van haar lievelingsband Skyoals weg is. Die heeft Anne, weet het zeker! Heb vanochtend de t-shirt erin gegooid en mam gaat morgen pas wassen.
"Hou je ook van de band Skyoals?" vraagt Astrid aan Anne die er duidelijk van schrikt.

Zo duidelijk dat Astrid het nu zeker weet, Anne is diegene die mijn spullen steelt en verliefd op mij is!
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

ma dec 19, 2016 7:36 pm

Het ruikt vreemd en Anne ziet dan dat het bloed is. Snel doet ze een onderbroek aan van Astrid en gooit ze haar onderbroek in de wasmand.
Akward, dat zal vast niet lang goed gaan xD

En spannend geëindigd. Wordt vast een catfight :P Ga zo door!
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

wo dec 21, 2016 8:25 am

Op een nieuwe schooldag let Astrid met argusogen op wat Anne doet, ze weet haar zelfs te betrappen bij het ruiken van een sjaaltje van haar. Gisteren heeft Astrid er niets verder over gezegd toen Anne bij haar was, moeite met gevoelens en hoe het op te lossen.
"Anne!" roept Astrid aan het einde van de schooldag en bij het naar huis gaan. "Anne!" Anne kijkt om en ziet met blijdschap dat het Astrid is en dat ze zwaait. "Zullen we samen huiswerk maken en leren bij jouw thuis?"
Anne is dol blij en gelukkig dat Astrid met haar mee wilt, "ja is goed."
Samen fietsen de meiden naar Anne haar huis nadat Astrid eerst haar moeder opgebeld heeft of het mocht.

Later zitten de meiden op het bed van Anne huiswerk te maken, Anne voelt zich weer opgewonden raken en hoopt dat ze dit keer geen nat plekje van bloed in haar onderbroek krijgt.
"Ga wat drinken halen en te eten," verteld Anne opeens.
Astrid had op dit moment gewacht en knik ja. Nadat Anne weg is doorzoekt Astrid snel maar stilletjes de slaapkamer van Anne, opzoek naar haar spulletjes. Als ze de onderste la opentrekt van de ladekast merkt Astrid op dat deze wel erg los zit en geen stop heeft net als de andere laden.
Geschrokken ziet Astrid het geheime plekje van Anne, nee zeg niet dat het waar is nee! Voorzichtig bekijkt Astrid haar spullen en kleren, ze wil niets verplaatsen. Mijn sjaaltjes, vest, spulletjes alles wat ik kwijt was ligt hier! Zal Anne echt verliefd op mij zijn en daarom alles stelen. Het lijkt wel een kleine bidplekje of altar. Wel eng en wat moet ik nu? Met haar telefoon maakt Astrid snel foto's ervan.
Als Astrid hoort dat Anne terugkomt schuift ze snel de lade weer op zijn plek om daarna weer te gaan zitten op het bed.
"O lekker Anne weer cupcakes!" roept Astrid vrolijk en ze laat niet blijken wat ze gevonden heeft.
Beide meiden smikkelen van de cupcakes en maken het huiswerk af. Erna beginnen ze te leren.

Als Astrid weer naar huis gaat en haar jas aan heeft wil ze nog een keer een bewijs hebben dat Anne het is. "Ben wat vergeten boven!" Beide meiden lopen naar boven en Astrid doet net als ze rondkijkt, "dacht dat ik hem bij me had."
"Wat?" vraagt Anne.
Astrid kijkt haar aan, "ach laat maar. Moet nog even naar de wc."
"O oké," verteld Anne alleen en Astrid trekt haar jas uit en gooit deze op het bed van Anne.
Beneden loopt Astrid de wc in en doet de deur dicht, maar stilletjes doet ze deur ook weer open. Na de schoenen te hebben uitgedaan sluipt ze de trap op tot zo ver dat ze in Anne haar slaapkamer kan kijken. Astrid schrikt, want Anne doet net haar jas aan, danst rond en ruikt eraan!
Geschrokken sluipt Astrid weer naar beneden waar ze haar schoenen aandoet, daarna weer de wc in. Astrid haar hart gaat te keer, zweetdruppels vormen zich overal en ze probeert na te denken wat te gaan doen. Ga nu wat doen!

Na de wc door getrokken te hebben doet Astrid opzettelijk de wc deur hard dicht. Daarna loopt ze naar boven naar Anne die al snel haar jas heeft uitgedaan, Astrid kijkt naar haar jas en die ligt er anders bij dan eerst. Weer de mouwen binnenste buiten!
"Anne!" roept Astrid.
Als Anne haar aankijkt doet Astrid iets wat ze nog nooit gedaan heeft en zal doen.

Terug naar “Romantiek”