Stiekem verliefd zijn

Zwijmel weg in de romantiek van de personages!
Maaike
Beheer
Columnist
Contacteer:
Beheer:

Re: Stiekem verliefd zijn

wo sep 13, 2017 6:55 pm

Knap dat ze het hebben opgebiecht, ik ben benieuwd wat Inge ervan zal zeggen!
It always seems impossible until it's done. Keep writing!
nurias
Columnist
Beheer:

Re: Stiekem verliefd zijn

do dec 26, 2019 8:31 am

“Wat zal ik zegen maar ik moet ook iets zegen.” Astrid en Anne kijken verbaasd en ook wel verrast. “Had een tijdje een relatie met Celine, maar is nu uit.”
“Ho, Celine. Onze Celine!” Roept Astrid verbaasd en ook hard.
“Ja onze Celine.”
Anne staat met haar mond open. “Nee, nu maak je een grapje. Celine, die eerst Bas had als vriend en al een tijdje plakt met Marcel.”
“Ja.”
“Oké, dit zag ik niet aankomen en nu?” Vraagt Anne. “Celine nu nog met Bas.”
Inge kijkt beide aan. “Ja klopt daarom uit. Nou, had wel iets van interesse in een van jullie beide.”
“Je weet alles?” Vraagt Astrid.
“Nee niet alles maar wel dat jullie al een tijdje een relatie hebben. Wil wel een triootje zijn.”
“Nou lange relatie valt best mee. Eigenlijk net begonnen en toen kwam jij er ook bij.” Zegt Anne.
De meiden besluiten om verder te zwemmen om na te kunnen denken.
“Laten we een hokje nemen,” zegt Inge spontaan.
De meiden staat naast elkaar en botsen vaak als ze zich aankleden. Dan uit het niets beginnen ze elkaar te kussen. Het gaat er heftig aan toe en de hele kleedkamer kan meegenieten.
Dan opeens een geklop!
“Deze hokjes zijn voor een persoon!” Klinkt een strenge vrouwenstem.
De meiden schieten stilletjes spontaan in de lach met hun hand voor de mond.
“Sorry mevrouw, zit hier met mijn zusje. Beetje krap en daardoor komen we vaak tegen de wanden.” Zegt Anne. “Zusje even rustig aan.”
Inge doet snel haar benen omhoog.
Er klinkt een stilletje, “gebruik volgende keer de familie kleedkamers.”
Als de vrouw weg is schieten de meiden weer in een lachbui.
“Wat gaan nu doen?” Vraagt Astrid.
“We kunnen bij mij chillen,” zegt Inge met verliefde ogen spontaan. “Dat zullen we toch ook gaan doen Anne.”
Anne kijkt beide aan, “mij best.”

Thuis bij Inge op haar slaapkamer volgt nog een kuspartij. Alle drie krijgen nu een opwindingen! Een kloppend gevoel rond de vagina, heftige samentrekkingen van al de spieren, een vloedgolf van warmte met kleine kou scheutjes, allerlei kriebeltjes die langs hun ruggengraat gaat en dan door hun hele lichaam. Ook voelen ze dat in hun onderbroek aan natte plek vormt.
“Hier, schone onderbroeken. Denk dat jullie wel hetzelfde hebben als mij.” Zegt Inge. “Laten we ons wassen voordat we naar beneden gaan.”
Astrid kijkt alle twee aan, “wat een belevenis zeg zo met zijn drieën. Laten we dit echt geheim houden ook voor onze ouders.”
“Maar Inge,” zegt Anne twijfelend en kijkt ook naar Astrid. Die weet wat ze wil zegen. “Wil je nog iets vertellen over mij.”
“Zeg het maar en hou alles geheim.”
“Nou heb gestolen van Astrid. Alleen omdat ik verliefd was op haar en niet wilde vertellen.”
Inge kijkt haar aan, “o maar dat doe je nu niet meer?”
“Nee.”
“Dan is het oké, hoef niet meer te weten. Maar heb je ook van mij gestolen?”
“Nee, nou ja je spijkerjasje. Die had ik eerst en toen samen met Anne om de beurt aangetrokken. Heb iets met geuren op kleding en daardoor word ik opgewonden. Astrid haar sjaaltjes en vest heb ik ook.”
Inge kijkt beide verbaasd aan, “dat is vreemd! Maar ja drie meiden die een relatie hebben ook hahahaha.”
“Laten we niets van elkaar stelen, inderdaad onze relatie is al zo vreemd.” Zegt Astrid. “Maar hebben jullie wel eens een jongen gekust?”
Er volgt een stilte.
“Ja Bas, die hij deed heel afstandelijk niet echt een kus. Een kus die aan je tante zal geven. Erna Celine. Maar dat was echt vreemd de eerste keer.” Zegt Inge. “Maar voelde wel goed.”
“Ik heb Rob en erna Klaas een kus gegeven.” Zegt Anne. “Rob is zo af en toe en Klaas zijn kus was echt intens.”
Astrid kijkt beide aan, “ik ook Klaas en ja hij is echt intens in een kus, Michel maar dat nooit meer getver! Stinkt ook zijn mond en Sven meerdere keren. Hij is heel lief.”
“Maar we kussen wel samen ook heel intens dat we zelfs een opwinding krijgen. Had vorige keer zelfs een beetje bloed erbij.” Zegt Anne.
“Ga de onderbroeken verstoppen ergens. Dit mag niemand weten vooral mijn vader niet. Die is tegen homo’s en lesbisch.” Zegt Inge
“Wij hebben een homo’s in de familie zo mijn ouders zullen het wel goed vinden.” Zegt Anne.
Astrid zucht, “ik weet het niet.”

De meiden luisteren naar muziek en giechelen wat af. Inge haar moeder komt drinken brengen en vraagt waarom ze zo giechelen. Ze krijgt te horen dat het over jongens gaat. Evelien de moeder van Inge vraagt om het wel netjes en rustig te houden ook op sociaal media. Ook aan de meiden of ze iets hebben met jongens, maar alle drie knikken ze nee.
De meiden lachen erom en gaan later naar huis. Een voor een verliefd met vlinders in de buik. Toch weten dat de heel vreemd, apart, niet te geloven en iets om zeker geheim te houden.

"Zo, wat wil je mij vertellen." Zegt de moeder als ze gaat zitten op het bed van Inge die gaat slapen.
Inge kijkt haar moeder en wil eigenlijk niet liegen. "Niets mam."
"Kijk mij recht aan," Inge kijkt haar moeder aan waarvan ze niets geheim kan houden. "Er speelt iets. Is het een jongen.""
"Nee!"
"Je hebt toch geen relatie met een van de meiden. Je weet hoe je vader is!"
"Nee, ik weet het niet."
Een zucht klinkt, "ga maar slapen. Morgenochtend praten we verder en ik wil een antwoord."

Terug naar “Romantiek”